welkom

welkom bij Saisir le jour!!!

maandag 16 april 2012

Terschelling

Wat een super heerlijk weekend heb ik gehad samen met mijn vriendin. Het hele weekend zon, wel koud, maar daar was op te kleden, veel gedaan, bijna het hele eiland gezien, op de fiets en wandelend. Een eiland met vele mogelijkheden....

Eerst op de boot er naar toe, van Harlingen vandaan....


Over het strand banjeren.....

Fietsen langs de waddenzee......

wadlopen.......

het bos in......

fietsen en wandelen over de boschplaat, een europees natuurreservaat.....

in Midsland, even shoppen.....

en naar Hessel (ben je niet naar Hessel geweest, ben je ook niet op Terschelling geweest)...

Zaterdagavond was de Fjoertoer loop, we kwamen er te laat achter, dus we konden niet mee lopen, maar we hebben wel gekeken. Een wandeltocht met allemaal lichtjes, een ontzettend mooi gezicht in het donker, het was moeilijk foto's maken, éééén lange sliert met lichtjes...


En bij verschillende stopplaatsen stonden verschillende verlichte apparaten, hier een paar schoenen...

Al met al veel gedaan, veel gelachen en alsof we een week weggeweest zijn!!! Dit kan niemand meer van ons afnemen!!
En thuis was alles onder controle, mijn lief stond zelfs te strijken toen ik thuis kwam, die schat!!

En met deze collage nog wat nagenieten van de mooie natuur!!!

Lieve vriendin, het was super gezellig!!!
Allemaal lieve groetjes en een fijne week!!!
Monique

10 opmerkingen:

It's me zei

Wat een mooie post van een heerlijk weekend.......liefs fijne week van mij...xxx..

Home and Lifestyle zei

Dit klinkt bijzonder goed hoor...als een echte vakantie waar je heerlijk van genoten hebt!

Een fijne dag nog! Lieve groet, Ingrid

Anita zei

Heerlijke he zo'n weekeindje weg. Je hebt mooie foto's gemaakt.Ik wens ook jou een hele fijne week. Liefs Anita

idémakeriet zei

Heerlijk he om zo´n weekend even lekker uit te waaien en te genieten.
Liefs gerda

Unknown zei

M Dat ziet er toppie uit.
Heerlijk zo even er uit.
En dan naar zo'n klein mooi wereldje. Helemaal even eruit.
Je maakte erg mooie foto's. Vooral de eerste vind ik prachtig.
Dank voor je lieve berichtje.
Groetjes en een fijne dag Brigitte

Cosy Life by Elly zei

Hey Monique..een beetje laat met reageren maar ik was heel veel blogs die ik volg gewoon kwijt.Dus iedereen die ik nu tegen kom geef ik toch ff een teken van leven. Het was dus niet omdat ik geen interesse had in je berichten.Kan je mij eigenlijk nog zien in je post?
Je hebt trouwens mooie foto's gemaakt zeg..en die Hessel,die was ik alweer vergeten..
Fijne avond verder en lieve groetjes, Elly

Anoniem zei

Valuablе іnfoгmatiοn. Lucky me І found уour web site by accident, and
I am suгρrised whу this tωist of
fate did nοt сamе аbout earlier!
I bοokmarkeԁ it.

my site babydeken

Anoniem zei

Haѵe you еver thought аbout publishing an ebook or
guest authoгіng οn othеr ωebsitеs?
I hаve а blog bаseԁ upon on the same informаtion you ԁiscuss and would
lοѵе to haνe you share some storiеs/informatiοn.
I know my subscribers would value your work. If уou аre even remotely interesteԁ,
fеel free to send me an email.

Also visit my page Babydeken

Anoniem zei

Aweѕome! Itѕ аctually remarkable post,
I hаve got much сlеar idea cοncеrnіng fгom
this paragгаph.

Feеl frеe tο νisit
my wеbsite; babydeken

Anoniem zei

hi!,I lovе уοur writing so a lot!
proportion we be іn contасt more about your artiсle on AOL?
I nеed a specіalist on this spаce
to resolve my problem. Maу be that's you! Taking a look forward to look you.

My blog :: goedkoop bellen naar het buitenland