welkom

welkom bij Saisir le jour!!!

woensdag 11 april 2012

Allemaal kleurtjes

Tja, wat doe je nu eigenlijk met al die kaarsenresten, eigenlijk zonde om weg te gooien!!!







Hier later meer over!!!


Aankomend weekend ga ik samen met mijn vriendin heerlijk naar Terschelling.




  Dit is haar kado voor mij toen ik 50 werd vorige jaar!! Ik heb er zin in!!! Nu verder niet zo veel tijd meer, want moet nog veel doen voordat ik wegga!! Alvast iedereen een heel fijn zonnig weekend, hopelijk hebben wij het dan ook!!
Lieve groet
Monique

4 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat lekker dat je naar Terschelling gaat...heel veel plezier!

Lieve groet, Ingrid

Anita zei

O Heerlijk lekker uitwaaien op Terschelling. Ik wens je hele fijne en gezellige dagen toe. Liefs Anita

What's in a day zei

O, uitwaaien op een eiland...heerlijk....ga lekker genieten met je vriendin.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Unknown zei

Dank je voor je lieve berichtje op mijn blog.
Je hebt een leuk en gezellig blog.
Heel fijn weekend aan zee.
Groetjes Brigitte