welkom

welkom bij Saisir le jour!!!

donderdag 26 januari 2012

Verjaardagen

Januari is bij ons de maand van de verjaardagen, niet bij ons in het gezin, maar wel binnen onze familie. altijd weer gezellig!! Maar heel bijzonder was toch wel de verjaardag gister van mijn vader.
89 jaar is hij geworden!!


We hadden niet verwacht dat hij deze leeftijd nog zou bereiken, hij heeft hele slechte longen (copd), anderhalf jaar in een verpleeghuis geweest en nu alweer 9 maanden thuis met thuishulp en veel mantelzorg, ook van mij. Heel fijn dat hij thuis is, ook dankzij zijn lieve vrouw, ons derde moedertje. Ze zorgt vol liefde( ze is zelf ook al 83) voor hem en dit jaar in augustus, zijn ze ook nog eens 25 jaar getrouwd, wat ze allebei nog niet mee hebben mogen maken!! Ze kijken er allebei heel erg naar uit.Ik kom uit een groot gezin en het was dus gister erg druk, maar mijn vader genoot met volle teugen, ondanks dat het hem erg vermoeide. Een stralende vader en moeder dus!

Eergister was mijn zus ook nog jarig en ben ik met mijn andere zus naar de Intratuin geweest om wat leuks te kopen voor mijn zus en heb daar leuke ideetjes opgedaan!!! Zie hier alvast 1 resultaat.

Bijna alles had ik al ergens in een kastje staan...


alleen het wolvilten koord....


en de bloemen....


hoefde ik maar te kopen...


wie wat bewaart......!!!!
Gezellig toch?
Lieve groetjes en fijne week verder!!!
Monique

2 opmerkingen:

Thuis Thuis zei

Ik ben vandaag ook even bij Intratuin geweest.Ik verbaasde me hoeveel bolletjes er al te koop zijn.Kievitsbloemetjes, winterakonietjes, anemoontjes.
Ik heb een mooi hoekje gemaakt. Hopelijk is het morgen niet zo donker
Dan ga ik foto's maken.
Fijne week
Groetjes Annette

http://truutske.blogspot.com zei

Wat fijn dat je vader met hulp heerlijk thuis is en daar z'n verjaardag kon vieren. Proficiat hoor.
En...prachtige 'voorjaarsfoto's'heb je gemaakt....zo mooi de gele roosjes !!!
Fijn weekend, Trudie