welkom

welkom bij Saisir le jour!!!

donderdag 23 februari 2012

Mijn lieve vader is niet meer


21 Februari is mijn lieve vader overleden op de verjaardag van mijn overleden jongste broertje. Mijn Pap is 89 jaar geworden.

Achter elke traan van verdriet zit een glimlach van herinneringen !


 Mijn lieve vader is niet meer
U verraste ons keer op keer
Door steeds weer op te knappen
En dan maakte u weer ondeugende grappen
Maar toch leverde u steeds een stukje kracht in
Ook al ging dat met tegenzin
Dat ik samen met de thuiszorg voor u mocht zorgen vond ik fijn
Zo kon u toch bij uw lieve vrouw zijn
De laatste nacht zat ik naast u hand in hand
En voelde zo’n enorme band
Niet wetende dat u er de volgende nacht niet meer zijn zou
Rust zacht lieve pap, doe al onze lieve familie boven de groeten
Ik weet zeker dat u ze daar weer gaat ontmoeten
En ik wil u nog even laten weten dat ik van u hou.



Lieve groetjes
Monique

8 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Bij deze mijn condoleances in verband met het overlijden van je vader. Hij heeft een hele mooie leeftijd bereikt, maar hoe oud iemand ook is...als je zo van hem gehouden hebt, doet loslaten altijd veel verdriet.

Ik wens je heel veel sterkte!

Lieve groet, Ingrid

Thuis Thuis zei

Wat een verlies.
Dat het een bijzondere man was is duidelijk.
Ook dat hij door jouw hulp bij zijn vrouw, jouw moeder kon blijven.
Ik hoop dat je dat kunt koesteren.
Wat is 'oud' een ouder verliezen is zwaar.
Heel veel sterkte.
Lieve groetjes Annette

http://truutske.blogspot.com zei

Intens gecondoleerd met het overlijden van jouw liefhebbende vader.
Ach, wat doet leeftijd ertoe als je zoveel om iemand geeft en van hem houdt ...het is je vader en die wil je gewoon niet missen.
Ik wens je veel sterkte toe.
Lieve groetjes, Trudie.

Anita zei

Gecondoleerd met dit verlies. Ik ben hier helemaal stil van. Prachtige woorden. Ik wens jullie een heel mooi en intens afscheid toe. Dikke kus en knuffel Anita

It's me zei

Wat erg !!...en wat bijzonder juist op deze datum.....heel veel sterkte lieverd......zo moeilijk voor je....ik hou je even stevig vast....liefs van mij....xxx.....

Brabbels en Kiekjes zei

Monique,

Gecondoleerd met het overlijden van je vader. Iemand verliezen is een groot verlies, door de grote leegte die er achterblijft. De wetenschap dat hij daar naar toe gaat waar de anderen zijn is een kleine troost.
Ik wens je een heel mooi afscheid van je vader, en heel veel sterkte de komende tijd.

Liefs,

What's in a day zei

Gecondoleerd met het verlies van je vader...wat heb je het mooi omschreven...heel bijzonder om te lezen...als je vader of moeder wegvalt is alles zo leeg...ik wens je heel veel sterkte, nu maar ook de komende tijd...

Liefs,
♥Eefie

Tanja zei

Ach Monique wat een verdrietig bericht, ik wens je heel veel sterkte meis nu en de komende tijd.

Liefs
Tanja