welkom

welkom bij Saisir le jour!!!

maandag 28 november 2011

Zwanen

Vandaag was het weer zo'n heerlijke dag, op maandag ga ik altijd naar mijn oom van 90, daarna even langs mijn Pa en Moe gegaan en toen nog even naar mijn schoon- Pa en Moe en dat heerlijk op mijn nieuwe fiets.
Onlangs heb ik mijn oranje Opoe- fiets ( zonder versnellingen )  ingeruild voor een nieuwe Gazelle ( met 24 versnellingen ). Wat een verbetering en het is nu nog meer genieten op de fiets, ik zoef over de weg ( nee, er zit geen motor of ondersteuner op mijn fiets, ik fiets helemaal zelf ! ).
Maar op de terugweg door het park, kwam ik ze weer tegen, zwanen.


Jammer dat er geen geluid bij deze foto is, maar ze maken hier een soort smekkend geluid, heel leuk om te horen.



Ik weet niet wat het is, maar als ik zwanen zie, moet ik altijd even stoppen, ze maken indruk op mij, ze drijven gracieus over het water, een beetje uit de hoogte, een soort koningin van het water, maar kijk uit als ze boos zijn.......!

En ze blijven zo mooi wit in het vieze water.

Maar ze doen er ook alles aan om mooi schoon te blijven!!







En de meeuwen kwamen ook een kijkje nemen!!!




Heerlijk om naar te kijken en het was zo heerlijk rustig in het park, genieten dus!!!



Dag mooie zwaan, bedankt voor dit mooie schouwspel!!!!
Een hele fijne week!!
Lieve groetjes!!!
Monique.


2 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

En tijdens je fietsroute scheen de zon ook nog eens heel lekker! Zwanen zijn inderdaad prachtig om naar te kijken, heel gracieus!

Lieve groet, Ingrid

What's in a day zei

Boffen met zo'n fiets, dat rijdt toch wel erg lekker dan...heel mooi je zwanen onderweg, ik vind ze op afstand altijd erg leuk...ze moeten niet te dichtbij komen, ooit ben ik achterna gezeten....oei rennen dus...


Fijne avond voor jou,
Lieve groetjes,
♥Eefie