welkom

welkom bij Saisir le jour!!!

maandag 10 oktober 2011

wind

Poeh, wat een wind vandaag, mijn krullen zijn bijna uit mijn haar gewaaid, maar we mogen niet klagen, het is droog geweest en de zon is zelfs even achter de wolken vandaan gekomen en, het was niet koud.
Met het zoeken naar een plaatje bij deze blog, stuit ik op een mooi toepasselijk gedichtje,(tjeeh, weer een gedicht!!)


Krullen in de wind
zacht fluistert de wind
over veranderingen
het stormt niet altijd
in een mensenhart

het wil ook wel eens
liefdevol door haren strijken
streelt wapperende
krullen glad

soms is liefde genoeg
om weer eens met
andere ogen
om je heen te kijken

zie hoe vederlicht
de vleugels van een vogel
wiegen op de golven
van het vrij zijn in de lucht

warmte stroomt
waar eens
de koude
o zo voelbaar was


- windwhisper

6 opmerkingen:

What's in a day zei

Hallo Monique, welkom in blogland, ik zag dat je gezellig bij mij gekeken had, ik ga je volgen hoor!!
Ik voel de wind hier op je blog, mooi gedicht ook!!!
Succes met bloggen

Groetjes,
♥Eefie

Monique zei

Hoi Eefje, ik ben nog echt in de beginfase, ben nog aan het stunten, maar aldoende leer ik steeds weer bij. Als ik zie hoe jouw blog er uit ziet, een plaatje,het is genieten als ik door jouw blog heen wandel maar om zover te komen heb ik denk ik nog een lange weg te gaan, maar ik vind het hardstikke leuk om te doen. ik ga me nu eerst aanmelden bij jou, want dat had ik nog niet gedaan. Groetjes en ik ben blij met jou als 2e volger, hopelijk volgen er meer!!

Stina zei

Hoiiii,en je hebt er weer een volger bij, kom via Eefie hier bij jou op je blog.

veel succes hier in blogland!

gr Stina

http://truutske.blogspot.com zei

Goedemorgen Monique....via Eefie kom ik jou hier een bezoekje brengen. Ziet er reuze gezellig uit en ja....de herfst heeft nu echt z'n intrede gedaan.
Prachtig en toepasselijk gedicht.
Wens je veel plezier in blogland.
Ik heb me natuurlijk als volgster aangemeld.
Nodig je uit mij een bezoekje op m'n blog te brengen.
Fijne dag, Trudie.

It's me zei

Kom net bij Eefie vandaan..leuk een nieuwe blog ! ik volg je hoor.......kom je ook even bij mij buurten.....??....liefs Ria...xxx..

Plenty of Presents zei

Die Eefie toch? hihihi ke leest dat ze gewaardeert wordt, want ik wordt ook een volger van je. op paars na vind ik alles leuk waar jij ook van houdt! haha. fijne dag. groetjes Paula